Naber81 Kimse kimseye hakaret edemez tabii. Biliyoruz ki yeterli desteği göremiyorlar fakat nasıl ki onlar haklarını aramak için grev yapıyorlar sosyal medyadan destek arıyorlar ve her birimiz bunu destekliyoruz, vatandaş olarak bizler de uygun platformlarda düşüncelerimizi saygı çerçevesinde dile getiremeyeceksek burada toplanmanın da bir anlamı kalmıyor.