Ulkuuturan Geçen hafta devlet hastanesine kontrole gittim doktor bana dediki folik asiti yavaş yavaş kes ee ben ne vitamin kullanayım dedim istediğini kullan dedi böyle birşey olabilimi istediğim vitaminimi kullanayım ???
Aynur47 Ulkuuturan Hepsini oraya zorla koyuyolar inan ki devlet hastanesi doktorları neden böyle ya zorla calisiyorlar gibi
Glsh14 Ulkuuturan ben folik asiti birakinca regenesis max vitamini onerdi doktorum.birde ferrum fort demir ilacina basladim canim
Gulsurmeli Ulkuuturan İstediğin vitamini kullan mı dedi şaka gibi cidden 🤦🏻♀️ değiştirin doktorunuzu
Byznrshnn Aynur47 zorla çalışıyorlar çünkü istifa yasakları mecburi hizmet belası var. Eğer doktorlar hakkında en ufak kötü bir söz söylerseniz size manevi tazminat davası açarım burdan diyorum haberiniz olsun
Essezen Ulkuuturan canım bende folik asidi bıraktım şuanda d vitamini Demir takviyesi ve omega3 kullanıyorum
Eylull17 Ulkuuturan canım sqglik ocağına git kan idrar tahlilini yap sonuçları almaya gittiğin gün saglik ocağındaki doktora göster de folik asiti bıraktım kan hapi ve vitamin yazabilir misiniz de
Essezen Eylull17 takip için gerekli fakat direk gidipte yazdırabilir sadece devlet bu ilaçların veya takviyeleri karşılamadığı için devlette çok yazılmıyor
Ilkmeyvem Byznrshnn sizin de yazdığınız tehdite giriyor doktorların çalışma şartlarını halk belirlemiyor hükümet belirliyor bir dava açacaksan git hükümete aç hangi vitamini alacağını doktor söyleyecek dolmuş şöförü değil beğenmiyorsa şartları istifa edip bir çok doktor gibi ülkeyi terk edebilir yurtdışında mesleğini yapabilir tabi buna yeterli bir doktorsa
Deletedmom455465 Byznrshnn Sizde hamilesiniz meslektaşınız hangi vitamini almak istiyorsan al dese ortalığı kaldırırsınız . Bu kadının vücudunda hangi vitamin eksik vahiy yoluyla mı inecek. Kı biz doktorlara küfür etmedik hakaret etmedik
Deletedmom455465 poncikveannesii kendisi doktor olduğu için gerildi. Gerilecek bir sey yok. Ülkemiz ve doktorların durumlari belli. Kimseyi zorla doktor yapmıyorlar. Eleştiriye gelemeyenler doktorluk yapmasın. İşini dört dörtlük yapan doktorlara asla lafım yok eli öpülecek insanlar. Ama hangi vitamini almak istiyorsan al diyen doktora saygı duyamam.
poncikveannesii Deletedmom455465 kimse boğazına yapışıp git doktor ol dememiş olmasaydı sadece doktorların şikayet etme hakkı yok gelip burda ben doktorum seni şikayet ederim diye kimseyi tehditte edemez sırf bu lafı için kendisine şikayet açılma hakkı var
Ulkuuturan Deletedmom455465 aynen öyle zaten vücudumun ihtiyacı olmayan bir vitamini içsem bu sefer daha büyük sıkıntı