Her doktor aynı değil çünkü bazısı işini sevgiyle yapar bazısı ise zorla yapıyormus gibi devlet hastanesinin en iyisi olması lazım cidden her devlet hastanesi de aynı değil ben mesela özelde memnun kalmadım devlette memnun kaldım bazısı ise diğer türlü