Eslem_1 benim 32. Haftaligiz rahim filmi çekildi tamamen perde var gibi dedi doktor histereskopi laparoskopi ameliyatı oldum perde alındı ama rahmim üstten basık dedi doktor yani kalp şekli yaptı eliyle aynı orası rahmimin kendi sekliymus ve düzelmez asla orası dedi bebeğe büyüyeceği yer var dedi ama erken doğum riski var dedi şuan hep yatıyorum annem bakıyor bana 28 haftalikken ağrım oldu hastanede yattım ilaç lar verdiler ağrım geçti şükür Rabbıme 34 geçersek riski atlaticaz ınşallah