Semadeniz ilk ona gittim zaten o dedi riskliyiz diye. Hapı da iğneyi de kullan dedi. Doğumu sordum kesin sezaryen dedi. Ben de normal denemek istiyordum şartlara göre. Bütün kan testlerim yapıldı dediği şu. bi 12. Haftaları atlatalım biz onu atlattıktan sonra %70 bebeğimizi kucağımıza aldık diyoruz gerisine bakarız bilgi vericem ben hepsini dedi. Stres yapma diyo hep. Kendisi İstanbul’da ben kocaelideyim. Evinnyakınında başka doktorla da devam edeceğim kontrollerime, tüm süreci bilgilendirme yap bana dedi İstanbul’daki doktorum da. Bakalım çok heyecan stres oluyor insan