Aysee10 Cns22 merhaba ben henüz olmadım ilk olarak yumurtalarım toplandı benim embriyo olmuşması halinde onu yapıcak doktor. Nasıl geçti ameliyatın geçmiş olsun.
Cns22 Aysee10 Aysee10 teşekkür ederim. Başarılı bir ameliyat oldu dedi doktor rahmin cok kotu durumdaydi dedi:/ insallah faydasi olur. Senin de insallah tup bebegin basarili olur 🙏 bana da aşılama yapacak 2 ay sonra
Aysee10 Cns22 inşallah olumlu sonuçlar alırız benim şuan dondurulmuş embriyom var adet zamanı gidicem ameliyat olucam sonra transfer olucakmış. Ameliyat sonrasında zorluk çektiniz mi
Cns22 Aysee10 ameliyat sonrasi agrilarim oldu hep dinlendim uzandim. Lekelenmeler ve ara sira agrilar devam ediyor. Ayy hadi insallah transferin basarili olur.