Cns22 anladım canım ben yüz yüze görüşmedim ama asistanı doktora sormuş ilk önce yumurta toplama olucakmış sonra bende histereskopi olucakmış bana da, zaten ameliyat olmadan bebegin yerleştirilmesi doğru olmaz ki Allah korusun bebek tutunsa bu sefer de düşücek mi diye korku olucak sorunlar düzeltilsin de geç olsun güç olmasın napalım. Benim de yaşıma göre iyi olmadığını söylemişti başka doktor ki doğru da söylemiş amh 0.35 çıktı.