Aysee10 canım hem benim hem de tanıdığımın rahmi de y seklindeydi arkadasim tek ameliyatla düzeldi iki cocugu oldu benim malesef 3 ameliyatla duzeldi ama suan hamileyim 11 haftalık ilki 10 haftalıkken düsmüştü ameliyatlardan önce insallah bu sefer bisey olmadan alırım kucağıma.Ameliyata gelince de hic zor bir ameliyat degil anesteziyle yapılıyor bazej 1 gece bazen gün icinde cıkartıyolar hastaneden hic sıkıntı etme bir an önce çözüme gidip bebegini al kucagına insallah🤲