Fidan97 benimde patolojide bise çıkmadı . Zaten mol gebelik veya normal gebelik mi diye bakıyorlar kuzum 😏bende enfeksyn çok oluyor kürtaja almadan kan idrar aldılar ama bise çıkmadı . Niye öldü anlamıyorum ama inşallah tekrar kaldığımızda bişey olmaz ❤️🤲🏻