Fidan97 Gulcingezer inşallah rabbim bize tekrar nasip eder bakalım ben pek testlere güvenemiyorum artık😔
boymomyz Fidan97 Ah kuzum Ah burda herkese akıl verip destek oldum ama kendime gelince o aklı veremiyorum . Rabbim inşallah bizede sağlıklı bebek nasip eder 🤲🏻 Sanada çok çok geçmiş olsun 😘 Ben 11 aralıkta kürtaj oldum adet bitti denedik ama çok korkuyorum
Fidan97 boymomyz sanada çok geçmiş olsun bitanem İnan bende çok istiyorum ve korkuyorum kan testinde ne çıkacak acaba 🙄 Allah en kısa zamanda sana da nasip etsin bebeğim ❤️
Btl44 Fidan97 neden o kadar geç bizim burada yarım saate çıkıyor siz yinede e nabızdan bakın canm ara ara
boymomyz Fidan97 inşallah güzel haberlerle gelirsin canım ❤️ Nasibimizde ne varsa onu yaşıyoruz bakalım rabbim büyüktür 🤲🏻 neden durmuş söylediler mi
Hira6565 Fidan97 hadi bklm dünden bende bekliyorum hayırlı haberlerini. 😂🤦🏻♀️❤️ hayırlısı olsun canım inşallah e nabıza bak istersen en fazla 1 buçuk saate çıkıyor
Gul2808 Fidan97 https://imgyukle.com/i/ot8vAI bak canm testim böyleydi 37+6 olduk bile ilk beta 44 çıkmıştı 🤗
_y0 Daha küçük olduğu için sanırım hafif bi çizgi var bende gördüm Allah gönlüne göre versin canım 🙏🏻🌸
Fidan97 Hira6565 valla hiç sorma artık eşime sürpriz yapacağım varsa bile doğum günü mutlu olmasını istiyorum artık onunda 😔
Alparslaninannesii Fidan97 bal gibi de var hayırlı olsun eşler hicbirsey görmez ztn sürpriz yap kan verdikten sonra
Fidan97 Alparslaninannesii ayyy evet inanmıyor ya kan testi çıksın inşallah varsa ben ona gösteririm 😊
Fidan97 Btl44 yani İstanbul’da öyleydi aslında ama Ankara’da çok yavaş çalışıyor sistemler sinir oldum
Nurhatice01 Merhabalar adet günüm bugün olmadım test yaptım çıkmadı normalde 2 yada 3 gün One atar mide bulantisi ekşimesı ve bel ağrım var birde şişkinlik 🤭sizce hamile miyim yarın kan vericem hayırlısı inşallah
ayisigi3 Fidan97 canım aynı şekilde ben de dün ve bugün öyle gördüm benim de bata 5 gün vardı erken gebelik testinde bu şekildeydi. Yarın sabah tekrar yapacağım. Umarım ikimizin de vardır ama ben görüyorum kesinlikle bir çizgi 💗🙏🏻