Fidan97 benimde 5 günüm var test yapasım gelmiyor ilk bebeğimi karnımda kaybettim 2. De tedirginim korkum çok keske bende test yapıp sevinebilsem 😢 . Bende sizin testte çizgi gördüm inşallah rabbim hayırlı evlatlar versin canım Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah güzel şekilde haber alır güzel şekildede ilerlersiniz 🤲🏻❤️