Fidan97 https://resimyukle.io/r/ktca8WWUpe Kızlar bata 6 gün var ilk 5 dakikada çıktı eşim yok birşey diyor ama bir bakar mısınız ? 😔
Hira6565 Fidan97 baktığımda var gibi görünüyor canım üzülme daha bata 6 gün var bekle daha hiç bişey için geç deil ama iki çizgi görüyorum ben hayırlı haberlerle gel inşallah ❤️🥰
Esrakky Fidan97 Ay benimde boyleydi hamileymişim şok olmuştum kesin hamilesin hemen kalk git kan ver 20 50 arasi cikar benim 20 cikti canim
Minnoskalpp Fidan97 bence de var ilk baktığımda gördüm. İnşallah istediğin gibi olur sonuç😊 bizi de bilgilendir. Erken gebelik testi mi yaptın yoksa klasık normal test mi
Fidan97 Esrakky üzülmek istemiyorum artık ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı üşüme belirtileri filan var inşallah gebeyimdir😔
Musicteacher Fidan97 bazen bayanların adet dönemlerinde yükselen Bi hormonu 2 çizgi çıkmasına sebep oluyırmıs, bende de olmustu 2 kere hormonal dedi. En sağlıklısı Bir hafta bekleyip kan vermen
Esrakky Fidan97 İnşallah hic bisi olmaz yarin yap uzan dinlen birliktelik olmasin inşallah allah korur
Btl44 Fidan97 yarında verin çıkar bnde de böyle çıktı gittim kan verdim pozitif inşallh siiznde pozitiftir 🤲