Magnezya diye bi tablet. Yani şöyle bi süre olabildiğince yattım, bi kızım daha var ve bulunduğum şehirde hiç yakınımız yok mecburen hafif hafif işleri yaptım en azından yemek yapma, işte ne bileyim onu okula gönderme gibi. Ama sonra doktorum işler yolunda dedi çok zorlamadan normal yaşamaya çalıştım. Doktorunuzun yönlendirmesine göre ilerleyin ama bana hep dediği bunalıma da girme sakın evde de olsan oda değiştir bol bol film izle bişeylerle ilgilen, moral de çok önemli emin olun 🙏🏻