Funday35 iki hafta kaldı 30 a çok şükür 🤲 bu günlere gelmek bile ilk günler hayal gibiydi. Dediğin gibi araştırmada olmak rahatlatıyor beni, bebeğe doğarsa iyi bakilacagi için. İnşallah hiçbirimizin emekleri boşa gitmez. Vaktiyle sağlıkla doğsun inşallah bütün bebekler. Küvözlerde bir başlarına kalmaz inşallah yavrucaklarimiz 🤲