Cano91 Azra_Mom Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende yarın gidip görücem inşaAllah iyidir kızım🌺
Gamze_5925 İlk gebeliğim 22 haftamdayim bazen hissetmediğim çok zaman oluyor ama hissediyorum normlade yani çok nadir olsada bizim ki tembel biraz
nuhunannesi42 Cano91 19 haftaligim. Çok nadir hissediyorum genelde geceleri yattigim zaman pıt pıt hissediyorum bazen kayiyo gibi sanki 😂 bugün cok az hissettim ama normal bence ya bide ilk hamileligimiz
Cano91 nuhunannesi42 inşaAllah öyledir ilk olunca insan biraz panik oluyor galiba hayırlsıyla kucağımıza alalım inşaAllah
Tgceetali_08 Cano91 19 haftalıkken hissettim kalbin orda atıyomuş gibi oluyo göz seyirmesi gibi içinden kayıp gidiyo çok güzel Bi duygu 😍
Cano91 Tgceetali_08 evet evet çok güzel tabikide Allah isteyen herkese yaşatsın bizde hergün hissedelim bebelerimizi 😍