Cano91 22+4 evet her gün hissediyorum çok şükür ama benim bebiş çok hareketliymiş 3 ayrı doktora gittim 12. Haftadan sonra hepsi çok hareketli bir bebek dedi maşallah ölçümü zor yaptılar ondan kaynaklı olabilir belki her bebek bu kadar hareketli değildir ilk 15. haftada hissettim zaten baya erkendi ama mesela 20 den sonra yavaş yavaş hissetmeye başladığını söyleyenlerde duydum yani değişiyor bu