Cano91 Tgceetali_08 evet evet çok güzel tabikide Allah isteyen herkese yaşatsın bizde hergün hissedelim bebelerimizi 😍
Cano91 Deletedmom_6 sizin ne kadarlık bebeğiniz ben yarın gidicem inşaAllah iple çekiyorum ama normal yazmışlar bu haftalarda
Hiranurr00 Cano91 benimde oyle. Canim suan 36 haftaligim dr her gittigimde asiri hareketli diyodu ama ben hic bir zaman bahsetigi gibi hisetmedim
Cano91 Hiranurr00 yaş öyle mi sizin artık bayağı da olmuş aslında ama demek ki herkesin farklı oluyor hamileliği bazıları çok hissediyor bazıları da hissetmiyor galiba sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil
busraparlakci Cano91 20+4 oldu herkes hissetmen lazım diyor biraz psikolojik olarak gerildim öyle dedikleri için
Gaye001 busraparlakci ilk gebelik olduğu için geç hissetmen çok normal gerilme genelde anne dinlenince bebek oynamaya başlıyor 🙈😅
Cano91 busraparlakci belki hissediyorsundur ama ayırt edemiyorsundur canım birde 24 e kadar normalmiş hissetmemek gerilme boşver
Gaye001 Cano91 23+1 olduk 20. Haftada hissettim sonra düzenli bir şekilde hissettim genelde akşamları oynuyor bizim koz 🥰😅❤️
Cano91 Deletedmom_6 bende bugün gittim doktora bir sorun yok 24 den sonra hergün hissetmemiz lazımmış