Nessozz bugün gittik yeni geldim eve çok tatlı bi beyfendi herşeye detaylıca hem baktı hem anlattı espriler yaptı güldük ettik 😃 hatta bitti diye çıktım bişeye bakmayı unutmuş tekrar yatırdı ve baktı. Sonunda detaylıca anlattı herşeyi çok memnun kaldım ben Fehmi Bey’den. 🌸🌸