Cerenkaya nisaninannesi2 zorunlu olan şey ne acaba ben de istiyorum çünkü normal doğumdan korkuyorum. Rabbim kucağına almaya nasıp etsin inşallah 🥰
nisaninannesi2 Cerenkaya İlki sezaryendi o yüzden 2. si zorunlu sezaryen diye geçiyor. Çok teşekkür ederim🙏☺️
Cerenkaya Bildircininannesii Ayy sabırsız günler gelmiş 🤭 Rabbim kucağına almaya nasip etsin inşallah 🥰