Arkadaşlar ben ilk hamileliğimde baştan sona kadar hem Lokman hekimdeki Burcu ungana hemde Tuba atasarala paralel olarak gittim aklımda şüphe kalmasın die. o zaman Tuba hanım devletteydi.ikiside çok iyi doktor hiç birbirlerinden farklı birşey dediklerini görmedim ilk dogumumu burcu unganla yaptım 36 .haftada suyum bittiği için acil sezeryanla oldu ben çok memnun kaldım doğum sonrası çabuk toparlandim.Suan 2.gebeligim yine Burcu ungana gidiyorum çok ilgili güler yüzlü ultrason muayenesinde detaylıca anlatıyor testler içinde zorlamiyo birkez soruyo sadece.tahlillerimi devlette yapıp götürdüm kendisine bn çok memnunum