Aysee_35 harıka bir normal dogum oldu cok ıyı cok ilgiliydi ebelerde oyle cok basarili Bı doktor ıyıkı gurcan hoca gobegım den bastırmadılar 4 cm hastaneye gittim. Dogum oncesı ve sonrası ilgi super herkese tavsiye ederim her kadının dogum farklı korkmayın bebısler kucaga alınınca hersey unutuluyor