Ben en son akdamarda şakir beye gittim çok memnun kaldım ya , detaylı Gürcan bey yapti o da ilgiliydi ama doğumu pahalı diye şakir beyde yaptircam sezaryen sanırım öyle görünüyor. Hem konuşkan hem ilgili hem de her sorduguma içime çok sinen cevaplar verdi