Aysee_35 bugün tekrar aradım bize böyle bir bilgi vermiştiniz ama gebelik takibi yapıyormuşsunuz dedim. Sizi yanlış birime bağlamış olabilirler biz en baştan beri takip yapıyoruz dediler. Hayır hanımefendi sizinle konuştuk, Gürcan beyin sekreteri olup olmadığınızı sorduk diyoruz ama yok. Her zamanki gibi Van’da adam akıllı bilgi ve hizmet alabilmek mümkün değil. Bıktım gerçekten. Bu haftadan sonra Gürcan Bey’e geçmem artık Tuğba hanım her şeyime hakim. Allah da bunların eline düşürmesin başka bir şey diyemiyorum. Güya özeller, paramızla Batı’daki devlet hastanesi imkanlarına bile sahip olamıyoruz.