Aysee_35 ben detaylıya kendisine gittim, çok memnun kaldığım için sekreterini arayıp sorduk, genel takip ve doğum için sizle devam etmek istiyoruz, yapıyor musunuz diye hayır Gürcan bey sadece riski gebelikleri takip ediyor ve riskli doğumlara diğer doktorlar ile birlikte giriyor denildi. 🤷🏼♀️ Bana bu bilgi verilmeseydi 21 den itibaren onunla devam ederdim. Tuğba Hanım’a gidiyorum, memnunum ama hem muayene ücreti hem doğum ücreti çok yüksek kendisinin.