trakyalikizce canım üzülme lütfen🙏 Ben de 8 gün kala erken gebelik yaptım daha bu sabah negatifti. Seni çok iyi anlıyorum. Allahım inşallah en kısa zaman da sana ve bana hepimize nasip etsin. Denemkten vazgeçmiyoruz. Benim de eğer bunay olmazsa. Yakıyla denicem canım. İlk gebeliğimde belime yakı yapıştırmıştım. O ay hamile kalmıştım. Maalesef düşük yaptım 5. Haftamda. İstersen sen de dene canım bu ay belki vesile olur🤲🏻💕