rkyycbnn trakyalikizce Bi bekle bakalım ben 3 hamilelikte 2 hafta geçmişti test yaptım cıkmamıstı sonra çıktı
trakyalikizce rkyycbnn temiz kan akıntım var adet mi tam emin olamadım ama sanırım adet oldum olmadı maalesef 😔
trakyalikizce Arvenveannesi amin inşallah 🙏🏻 Ben de adet oldum sanırım hafif temiz kan var ama adetimin başlangıcıdır diye düşünüyorum hayırlısı artık umarım en doğru zamanda sağlıklı bir şekilde olur 🙏🏻🙏🏻🤍
trakyalikizce Abc34 ben gene tam tersi ne kadar erken öğrenirsem o kadar çok yaşamak istiyorum o güzel duyguyu☺️☺️