Arkadaşımin adeti gecikmisti test yaptı pozitif cikti kan verince negatif oldu. Gebe deglim dedi ama belirtiler de vardı ikinci adeti yaklaştı artık tekrar kan verdiğinde o zaman çıkmıştı . Kuzenimin 1 aylık bebeği de kan da cikmamisti 🤣 bunlara şahit olunca evdeki testler bana basit geliyor kızlar hemen umudunuzu yitirmeyin kanda bile çıkmayan bebeler doğunca bize neler yapmazlar neler 🤣