Barisinannesi Busra_8 daha onceki yazdiklariniİ da okudum :(( sancim var da demissiniz 3 4 gun once neden onlem almiyorsunuz illa bi tanıdık vardir hastane yakinlarinda :(( cok uzuldum insallah yetismissinizdir
Buglem123 Busra_8 Hastaneye gittiniz mi ? İnşallah önemli birşey yoktur bebeğinizi sağlıkla.kucaginiza alırsınız böyle şeyler ihmale gelmiyor keşke ilk belirtinizde heemn gitseydiniz
Deletedmom_33 Busra_8 Benim doktorum 33 de kan görürsen hemen gel demişti beklemeniz yanlış ambulans vs çağırın gidin en kötü o kadar süre nasıl rahat durdunuz evde
Busra_8 Ya kızlar akşam gittik hastaneye nişanım gelmiş nişan bazı yerlerde okuduğumda böyle bişey değildi benimki baya kıpkırmızı kandı yani nst ye bağladılar hiç sancım yok alttan muayene ettiler hiç açıklık yok
Busra_8 hazalhazar bugün geldim doktorum suyun çok azalmış bebeğin gelişimi azalmış doğumu başlatalım dedi fitilli sancı verdiler ama hala sancım gelmedi
SutlacimiYedimmiBen Fatmapekesen ne tuhafsiniz ne kizi ne erkeği kiz olunca hemen kanama duracak erkek olunca durmayacak mi bu söylendiğinzde hiç mantik yok
Fatmapekesen SutlacimiYedimmiBen ya ne alaka anlamak istediğiniz yerden anliyorsunuz biri birsey yazsada atlasam diyemi bekliyorsunuz onu sorma sebebim belli anlayan anladi kanamayla ne alaka kanamayla alakalı hiçbir şey yazmadım bile ……..
Buglem123 Busra_8 keşke ilk belirtinizde gitseydiniz inşallah sağ salim bebeginizi kucağınıza alırsınız
Busra_8 Buglem123 inşallah canım ama siz beni anlamıyosunuz ben köyde yaşıyorum ve heryer karlı buzlu arabalar gidemiyo bugün sabahleyin zor geldik
Buglem123 Busra_8 ambulansı arayabilirdiniz neyse konuyu uzatmak istemiyorum bizde sizin ve bebeğinizin sağlığı için söyledik .. güzel haberlerinizi bekliyoruz..
Devrimm21 Busra_8 haklısın ama kanamanın hiç bi türlüsü iyi değil o yüzden bi şekilde çaresine bakman lazım doğum başlamışsa evde mi doğurcan