Sevilllllllllllllllllllll 112 arayın en doğrusu hem sizin hem bebeğiniz için evde doğum tek başınıza olabilecek birşey değil ve bence duş almayın şuan hemen doktora gidebilme durumunuz yok doğumu sahada hizlandirmayin
Lulikli Busra_8 bildiğin kanama yazmışsın canım ne nişan ne başka bir şey. Gitsene doktora arabayla gidemiyorsan ambulansla git kanama hamilelikte hiçbir zaman normal değil.
SutlacimiYedimmiBen Fatmapekesen ne tuhafsiniz ne kizi ne erkeği kiz olunca hemen kanama duracak erkek olunca durmayacak mi bu söylendiğinzde hiç mantik yok
Esraliiii Deletedmom_30 yok burda biri kanama olms acil ilgilnememis ama buradaki bazı kişiler moral vermiş öyle deme
3mlek2bebkannesi Esraliiii inşallah sadece merak etmiştir artık bu formda daha fazlasını kaldıramıcam 🙄🙄
Elizbsra01_ Buraya yazana kadar ambulansı arayabilirsiniz 37.haftadasınız çok rahat davranıyorsunuz bence ben olsam telefonla oynamak yerine ambulansı arardım sonuçta buradakiler doktor değil biz ne desek saçma olacak
Fatmapekesen Deletedmom_30 soyleyim kız erken gelir demişti doktorum 3 doğum yaptim 4 hamileyim ben kötü birsey demedimki açılma oluyordur sancıd8r doktora gidin dedim cvp olmuştur umarim
Ruveyda_baskapan Eşi bebekten ayrılırsa bebeğe sorun olur bir Şekilde hastaneye gidin ambulansı arayın çare var
Hakiko Busra_8 Haftanız doğuma yakın bir hafta hemen ambulansı arayın Allah korusun bebeğin eşi ayrılır kordonu sarkar bebeği kaybedersiniz burda boş yere vakit kaybediyorsunuz
AnnelikHayali Busra_8 kanama tehlikeli. Plasenta ayrılması yaşıyor olabilirsiniz. Gerekirse ambulans çağırıp bir an önce hastaneye ulaşmalısınız.