Ne acayipsiniz ya durumu farklı olan olabilir o yüzden buraya yazmış olabilirler insanda hiç mi anlayış olmaz🤷🏻♀️ Linç edecekseniz hiç gelmeyin arkadaşım niye daha milleti strese sokuyosunuz ? Benimde benzer durumum var hastaneyle aramda 1 saat var ambulans arasam ne zaman gelir de götürür belli degil buralarda aracı olan tanıdıgım da yok herkesin durumu bir degil