Benim tavsiyem çok düşünmeyin 8 aylık evliyim 4 aylık hamileyim en başından beri deniyorduk her ay 5 6 test yapıyordum sonra artık bıraktım hem düşünmeyi hem test yapmayı. Öyle bi esti bi test yapayım dedim bi baktım 4 haftalık hamileyim. Çok düşünmeyin ister istemez stres oluyorsunuz