Arkadaşlar ben kafanın rahat olmasına bağlıyorum. Bir kaç ay yumurtlama takibidir hesabıdır yaptım olmadı. Geçen ay tam yumurtlama döneminde şehir dışındaydım. Bu aydan hiç umudum yoktu bu nedenle kafam çok rahattı. Bir iki gün dışında hiç gecikmem olmamasına ragmen bu ay yumurtlama döneminden tam bir hafta sonra hamile kalmışım. Hatta o kadar inanmıyodum ki bi hafta geçince test yaptım. Diyeceğim kafa rahatsa ve olacağı varsa oluyo gerçekten hiç panik yapmaya gerek yok vakti ve saatini bekliyor.