Ozge_ozge Pemberuya bende bugün adet oldum canım bittiğinde 3 2 3 2 deneyeceğim hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
Aybukeninannesi01 Pemberuya kaynanan sizde mı kalıyor Bu duruma eşin ne diyor umarım eşin iyi birisidir yani anlayışlıdır her şey Allahtan ya kaynanan niye böyle yapıyor ya 🤦🏻♀️Asılında bu durumda sana moral vermesi gerekiyor 😏
Pemberuya Aybukeninannesi01 ayrı ama evler çok yakın maalesef eşimde kızıyor ama o kimseyi takan biri değildir. Konuşmaya devam ediyor ki bende kaç kere tartıştım mecburen🤷