Öncelikle geçmiş olsun şimdi denk geldım dış gebelik ve bebegın kalbının ve gelışımın durması aynı degil demı ben sadece kurtaj oldum da kontrole gittim ultrason ile sadece karnıma bakıldı herşey normal dedı ben gebelık düşünüyorum da yanı durumlarımız farklı demı ben 1 adette oldum çünkü yanı kan iğne vs denılmedı bana özür dilerim yaa kafam çok karıştı pek bilgili değilim bu konuda benı aydınlatırmısınız