Momtheangel benim 2.dış gebeligim ilki kendiliğinden eridi şimdi bende korkuyorum ama güçlü görünmeye çalışıyorum1kızım var. Tek korkum onu bırakmak ama kendime moral veriyorum allaha şükür patlamadı tüpüm die sende öyle yap sen ne kadar iyiysen okadar çabuk atlatırsın ağlama herşey bizim sınavımız🤲🤲innşallah bu günlerde geçecek