Momtheangel
2020 de ilk gebeliğim dış gebelikti. Aynı iğneden yaptılar iki günde bir kan verdim az az düşerken bir hafta sonra yeniden arttı. İkinci kez yaptılar aynı iğneyi yine takip edildim, iç kanama oldu hastanede yattım. İç kanama kendiliğinden durdu ama beta değerlerim de stabildi yani hiç bir düşüş gerçekleşmedi. Tabi bu süreçte bir çok doktora göründüm. İkinci doz iğne de düşürmeyince ne yapacağız dedim doktora ağlayarak( zira bu iğneler zannedildiği kadar basit değiller) üçüncü dozu yapalım ameliyattan daha iyidir dedi. Anında doktorumu değiştirdim. Farklı hastane farklı doktor, tüm süreci anlattığımda bana bu iğnelerin çok etkili olduğunu iki dozun düşürmediğini 3. Dozun da düşürmeyeceğini söyledi ve ameliyat dedi. Anında kabul ettim ve iyi ki diyorum. Bir tüpü dış gebelikten temizledi diğer tüpte de kist vardı onu da aldım dedi. Çok zor bir süreçti benim için rabbim şifa versin size de