İğneden sonra kanaman olduysa kese parçalanıp düşmüştür inşallah. Tabi illa kanama oldu diye düştüğü anlamına gelmiyor ama yüksek oranda diyorum . Dış gebelik tanısını erken aldıysan iğne işe yarar Allah’n izniyle. Benim iğneden sonra düşmeye başladı. 1.5 ayda tamamen sıfırlandı. İnşallah sizlerde tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.