Eslem_1 @Nezii sağlıkta hiçbir aşı için zorunluluk yok yaptırmak istemiyorsanız gerekli bilgilendirme yapılır, istemediğinize dair imzanız alınır,sizin tercihiniz ve sorumluluğumuzdur ama yaptırmaktanda zarar gelmez tabii önlem almak güzeldir😊Td nin bebeklerimize bir zararı yok sadece bir kaç gün yan etkileri rahatsız edebiliyor maalesef 😕