Eslem_1 hayır canım asla öyle bişe olmadı aksine oğlum inanılmaz hareketli bi bebekti doğmadan bi kaç saat öncesinde bile düşün şimdi 22+5 haftalık hamileyim çok şükür bunda da maşallah yine aynı şekilde hareketli bi bebek gerçi oğlum uyumadığı zamanlarda çok nadir hissediyorum çünkü sürekli ayakta hareket halinde olduğum için pek hissetmiyorum ama oturduğum da olsun yattığım zamanlarda olsun hissediyorum
Ha bişe daha ekleyim ben çok şükür bu zamana kadar covid olmadım ilk 2 doz aşımı hamilelikten önce 3.dozuda 18 haftalıkken yaptırdım dedim ki hayatta bi evlâdım daha var bana bişe olursa oğlum annesiz ve kardeşsiz kalır ama öbür türlü bebeğe bişe olursa Rabbim’in izniyle bi daha olur diye düşünerekten 3.doz covid aşımı da oldum bu arada tetanoz aşımı 20-21 haftalık hamileyken yaptırdım yanlış hatırladım k.b canım
Hatta sana tarih vereyim 29 aralıkta covid aşımı oldum 18-19 haftalık hamileydim 18 ocakta da tetanoz aşımı oldum