Eslem_1 vallahi şöyle söyleyeyim ben hemşireyim biz en erken 19-20. Haftalarda yapmayı tercih ediyoruz ama normalde ilk 3 ayı geçirdikten sonra yapılabiliyor. Oradada amaç şu biliyorsunuz ilk 3 ay her gebelik için risklidir düşük olabiliyor vs, aşı kaynaklı düşük olmaz ama insanlar şüpheye düşebilir akıllarda aşı oldum ondan mı,acabalar olabilir diye…