Papiiii Pcoslubiranne umarim tabi hamilesindir yine şak diye dogru cikar kız ben kesin olsn diye dedim😂
Pcoslubiranne Abc34 bence de en iyi bwklemek. Benim adet duzensizlikleeim vardi.gecikiyordu zatn hep ondan yaptim ama 2. Bir test yapmadim.Rabbim gonlunuze gore vrsin
Emumi Pcoslubiranne hayırlı olsun canım benim gebesin. Bende de pco var doktor normal yolla hamile kalamazsın dedi. Ve Allaha şükürler olsun 11 haftalığız. Sende hemen git kan ver bence artışını takip et 🙏😍
Rabia344 Pcoslubiranne kesinlikle hamilesin🐣😍 sonuçta durduk yere böyle çıkmaz. Sen kan testi de yaptır kanıtı olsun 🌸💕
Gizgizgiz Pcoslubiranne hayırlı olsun bende pcosluyum ilk bebeğime hamileyim merak ettiğim birşey var ilk cocuktan sonra adetiniz düzene girdimi pcos ilk doğumdan sonra azalıyor diyorlar doğru mu
Pcoslubiranne Gizgizgiz olursa benim 2. Gebeligim olacak.Benim pcosum kiloya bagli kilo alinca hemen adetlerim bozuluyor.Dogumdan 2 ay sonra adet olmustum kilo alinca da gecikmeler olmustu.
Papiiii Pcoslubiranne yok o zaman bekle sen adet geciksin bir haftanoyle yapp boylesi silikde ciksa emin olamazsin silik cogu zaman yaniltir