Pcoslubiranne Bu arada testim koyulaşti arkadaşlar yaptiktan sonra. Yarin kan verecegim Allah izin verirse.
Abc34 Pcoslubiranne bekleyim mı sence yoksa yarın sabah test yapayım mı. Ama adet olucam hissiyatı var
Pcoslubiranne Abc34 bence test yap ben yapmistim cunku cok az silik cikmisti ama negatif cikarsa da uzulme gec dollenme de olabiliyor.bizim yakin zmaanda iliskimiz olmadi oglum hstalandi falan o yuzden gec dollenme olama.
User1244 Ya kızlar testlerim bu şekilde https://imgyukle.com/i/o3DMmN başına böyle geldimi hic erken gebelik testlerinde ilk 3 dakikada hen çıkıyor normal kaset testlerde yok başınıza hic byle bsey geldimi bu erken gebelik testlerin yanılma payı varımdır
Gulcingezer User1244 erkende daha iyi gorunuyor hasette daha az gbi geldi bana ki kasette daha gec cikar normalde de
Pcoslubiranne User1244 erken gebelik testleri dahaa jhaşsas oluyor.ilk bastako testr de cikmiss aama sonradan cikmisa benziyor. Bana da oyle cok oldu.Bir kac gun daha bekleyip tekrarlayon bence.
User1244 Insallah canimm pazartesi kan vericem bakalim kac cikar bilmiyorum insallah yüksek cikar ve sağlıklıdır