[https://www.hizliresim.com/suro2i7 görsel]
27 ekimde doktora gitmistim.Tam 3 ay olmus.
Doktorum kendiliginden gebe kalamayacagimi.Yumurtalarini uyurmamiz gerektigini soylemisti.Kilo vermen gerek demisti.
13.5 kilo verdim. Bende acelem yok daha yeni deniyoruz demistim. 3.5 yasinda oglum var O da kendiliginden oldu ve pcosluyum. Adetime 2 gün kaldı.Testi dün yaptım.Hemen çıktı sonradsn daha da belirgenleşti.Annemlerdeyim eşim dahil kimseye demedim.Yarın tekrarlayacağım.Yoksa da çok üzülmem.