Benim canım çok kıymetlidir elim kanasa bayılacak gibi içim geçer, ufacık düşsem tansiyonum düşer 😂 ben de o yüzden sezaryenden korkuyorum karnımı kesmeleri fikri çok ürkütücü geliyor. Bir de Doğumdan sonra sezaryen yapan arkadaşlarım bebekle ilgilenemediklerini söylediler. Ağlayınca birinin uyanmasını bekleyip getirmesini beklemişler çok üzüldüm ben o duruma. Bunca kadın bu ağrıya dayandıysa bende dayanırım dedim. Dün normal doğum yapan bi arkadaşım , eline buz al dedi sıkıca tut 30 40 sn tut bırak dedi elin acıyor evet ama sonra bitiyor. Normal doğum da öyle dedi. Sancı geliyor sıkıyorsun sonra geçiyor dedi. Ben inşallah sağlıkla normal doğum yapabilirim tek duam bu bana ve bebeğime bir Zararı olmadan