Hamileliğimin başından beri aynı doktora gittim hiç konuşmadık doğum şeklini son haftalara doğru tabi bana bir korku gelmişti ne olacak diye.Oturup pozitif normal doğum hikayeleri dinledim hep youtubeden.O kadar kararsızdım ki bugüne kadar serum için 2 kere hastaneye gitmiş biri olarak çok ürküyordum ama kızım kendi doğum şeklini seçti ve hastaneye 6 cm açıklıkla gidip 2 saat sonra dünyaya geldi.İnanın hiç bir acıyı hatırlamıyorum hafızamda kalmadı.Asıl en korkulmayacak an ise bebeğin çıktığı an hiç bir şey hissetmiyorsunuz balık gibi kayıyor ve tüm her şey o an bitiyor.Bıraksalar yürüyerek çıkacaktım