Deletedmom5545 canım eğer gerçekten kendin korkuyorsan sezeryan ol yorumları okudum işte normal doğumda en fazla 24 saat çekersin ama sezeryanda sonrası acı verici yazmışlar bende sezeryan oldum evet 3 4 gün ağrın oluyor aşırı bir ağrı değil evet ilk ayağa kalkması biraz acı ama 1 haftada toaprloyorsın mesela 10 dk yürü 20 dk dinlen daha hızlı toparlarsın sezryanın şu yönünü söylim size 4 5 gün bebeği emzirirken biri tutsa sana tamamdır benim 5 gün eşim tutu bana yardım etti sonra ben kendim tutum