Deletedmom5545 oyy masaAllah bisey kalmamis🥰🥰🥰
37+6
Benim gidisatim baslarda normal dogumdu, ama kizim yan yatiyor inatla dogum pozisyomunu birak makat gelisi bile degil🤣
38+6ya zlrunlu sezeryan tarihi aldik,
Yine de donme ihtimali var, o zmaana dek donaersenormal dogum olacak…
Dogumun da normali iyi olan desek de,
Sen yine hayirli olana dua et😘😘😘