mrvsrcn merhaba benımde 5 ay önce bir düşüğüm oldu daha sonra 1 buçuk ay öncede kimyasal gebelık yaşadım ama kimyasal gebelık olduğunu bılmıyorduk doktorum DUPHASTON verdi hamıleyım dıye onu kullanıyordum daha sonra kımyasal düşük olunca bıraktım onu bu ay hamıle kalabılirim bat 11 Şubat benımde DUPHASTONI kullanmaya başlayımmı sizce siz kullanıyormusunuz