tgcetprk Kızlar daha çok erken biliyorum ama bir Ümit post açıp bekleyelim belki burada çok güzel haberler alırız 🐣❤️🧚
Tomrishatun tgcetprk şubat 8 ama bu ay beklemiyorum yumrutlama günü malesef eşimde bende corono olduk ondan çok ilaç içiyorum bu ay es geçtik biz 🤷♀️
tgcetprk Tomrishatun ah çok geçmiş olsun kuzum öncelik sizin sağlığınız tabiki de inşallah bir sonra ki ay güzel haberler alırsınız ❤️🙏🏻
mrvsrcn Benim bat 11 şubat ama ümit yok klomen kullandım gelişmedi yumurtalarım, doktor duphaston verdi olursa bir ümit tutunsun olmazsa adet olayım diye. Bakalım bekliyorum 11 şubatı adet olurum gibi hayırlısı olsun inşallah.
tgcetprk mrvsrcn olumsuz düşünme canım sen yine de güzel düşün güzel olsun ban ben kasımda test yaptım çift çizgiyi gördüm beta da yükselişi gördüm ama hep ya kimyasalsa ya dış gebelikse diye kendimi yedim sonunda kimyasal olduğunu öğrendim o yüzden artık evrene olumlu mesaj yollamaya karar verdim nasipte ne varsa o ☺️
Baliminannesii mrvsrcn merhaba benımde 5 ay önce bir düşüğüm oldu daha sonra 1 buçuk ay öncede kimyasal gebelık yaşadım ama kimyasal gebelık olduğunu bılmıyorduk doktorum DUPHASTON verdi hamıleyım dıye onu kullanıyordum daha sonra kımyasal düşük olunca bıraktım onu bu ay hamıle kalabılirim bat 11 Şubat benımde DUPHASTONI kullanmaya başlayımmı sizce siz kullanıyormusunuz
Mom545441 Kuzeyn_annesi yani onu şöyle yapıyorum eşime sabah harnup pekmezi içiriyorum ben folik asit kullanıyorum tahin pekmez faydası varmı bilmiyorum ve adet bitiminden sonra bi dolu bi boş deniyoruz
Mom545441 Kuzeyn_annesi benim adet normalde 14 ocaktı gecikti test falan yaptım çift çizgi çıktı sonra sevindik 3 güncük sadece kimyasal olduğunu öğrendim o gün üzüldüm sonra kanamam oldu attı vücut toparladım kendimi yine deniyoruz bakalım
Deletedmom_85 Kuzeyn_annesi bu ay da nasip olmaz ise önümüzde ki aya onu deneyeceğim. Siz öyle mi kaldınız yoksa? 😊 Yada tecrübe mi edindiniz?