Pelus merwerkan1903 muhtemelen bizimki de erken alınacak,sezaryen düşünüyoruz bizde... erkek bebek bekliyoruz biz🐣🐣
Tugba20 Oykub çok heyecanlı bi o kadar da korkuluyum hem bi an önce zaman geçsin hem de geçmesin diyorum doğumdan çok korkuyorum 😱
Oykub Tugba20 zaman geçtikçe bende de bi korku olmuyor değil ama güzel Doğum hikayeleri okuyorum geçiyor 🎀
Nrnoztrk istanbulluanne benim de 24+1 doktor 12 Aralık dedi o kadar fark olabilir mi arasında bir arkadaş da 24+1 ona da 8 Aralık demis
istanbulluanne Nrnoztrk Sat a göre 7 aralık benim ultrasonda azcik önce gözüküyor bebis. Hatta bazen 5 aralik oluyor ultrason kağıdında bazen 7 aralik değişiyor. Bende anlamiyorum hic açıkçası 😀
Busu48 Nrnoztrk Canım bana 8 aralık demişlerdi hep 3 4 doktor gezdim en son doktor 8 aralık doğumun ama 8 kasımdan itibaren bekle dedi 1 hafta önce ..